keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Twitter-projekti

Kolmannen kurssimme aiheena oli sosiaalinen media. Sen tehtävänä oli tehdä Twitter-tili ja siitä mahdollisimman arvokas. Kuusihenkinen ryhmämme muodosti @diversehelsinki -profiilin, jonka tarkoituksena oli esitellä Helsinkiä (ja Suomea) hieman erilaiselta kannalta matkailuun ja turismiin. Twitter-tilimme arvoksi muodostui lopulta reilut 30 dollaria.
Näkymä vian 3 km päästä Hki-Vantaan lentokentää @Haltiala

Laskeutuminen Helsinkiin keskiyön auringon valossa +Norwegian Air Shuttle ASA 

Twiittaaminen sujui ihan mukavasti, sillä jokaisen tavoitteena oli twiitata vähintään kerran päivässä, sekä edistää itse tilimme markkinointia mm. face-profiilien kautta. Oli myös mukava huomata, miten seuraajia alkoi kertyä twiittausten ansiosta aina Aasiaa myöten :)


Katajanokalla Helsingissä rautatiekiskot, jotka vievät ei mihinkään... @Katajanokka

Nyt jäämmekin innolla odottamaan tuloksia!

1 kommentti:

  1. Tuosta Facebookin käytöstä olisi ollut hauska kuulla hieman lisää, sillä ryhmät olivat ylipäätään käyttäneet muita sosiaalisen median ja internetmarkkinoinnin työkaluja hämmentävän vähän hyväkseen.

    VastaaPoista